English

"Όλος ο πόνος δημιουργείται από τις επιθυμίες" - Ειλικρινής ή Ψεύτης ο Βούδας?


Όσοι ασχολείστε με την πνευματικότητα αλλά και την συνειδητή δημιουργία, δηλαδή με την εκπλήρωση των επιθυμιών με συστηματικό και επιστημονικό τρόπο και όχι τυχαίο, είναι πολύ πιθανό να έχετε ακούσει την περίφημη ρήση του Βούδα «όλος ο πόνος δημιουργείται από τις επιθυμίες» (all suffering is caused by desire).

Την στιγμή που διαβάζει κάποιος αυτή τη ρήση ίσως βιώνει ένα μεγάλο παράδοξο και εσωτερική σύγκρουση. Από τη μια ο σεβασμός στη μορφή του Βούδα και το έργο του, αλλά και από την άλλη το ακατανόητο και επώδυνο για τον συνηθισμένο άνθρωπο να δεχτεί ότι μπορεί οι επιθυμίες του να είναι η πηγή που του προκαλεί πόνο, όταν ξέρει ότι οι επιθυμίες του είναι το μεγάλο του κίνητρο για να κάνει ό,τι κάνει στη ζωή του. Σκεφτείτε το λίγο, δεν περνάει ούτε στιγμή που να μην έχουμε επιθυμίες, είναι στην κυριολεξία το οξυγόνο της ύπαρξής μας.

Μελετώντας βέβαια κάποιος λίγο πιο βαθιά το βουδισμό, η εξήγηση που δίνεται είναι ότι αυτό που εννοούσε ο Βούδας ήταν πως το πρόβλημα είναι η προσκόλληση στην επιθυμία και όχι η επιθυμία. Είναι μια ερμηνεία και αυτό!

Από την άλλη όμως ο συνειδητός δημιουργός και «επίδοξος» κατασκευαστής πραγματικότητας έχει ακούσει και άλλες ρήσεις που τον προτρέπουν στο ακριβώς αντίθετο. Π.χ όλοι φαντάζομαι έχετε ακούσει την πασίγνωστη ρήση του Paolo Coelho «όταν επιθυμείς κάτι πολύ, το Σύμπαν συνωμοτεί υπέρ σου». Μα εάν επιθυμήσεις κάτι πολύ, έχεις πρόβλημα με την προσκόλληση που θέτει ο Βούδας αλλά εάν ακολουθήσεις το Βούδα και δεν «προσκολληθείς» πολύ σε αυτό που επιθυμείς, δηλαδή δεν το επιθυμήσεις έντονα, πώς θα ωθήσεις το Σύμπαν να συνωμοτήσει υπέρ σου? Πραγματική σπαζοκεφαλιά δεν συμφωνείτε?

Εμείς ως Σύστημα Μορφογένεσις, ένα πανίσχυρο Σύστημα υλοποίησης που έχει τις καταβολές του στην Αρχαία Ελλάδα, θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε μια άλλη οπτική που θα λύσει κατά κάποιο τρόπο την σπαζοκεφαλιά.

Για εμάς και οι δύο ρήσεις είναι αληθινές αλλά εάν δεν γνωρίζεις πώς να τις χρησιμοποιήσεις μπορούν να γίνουν και οι δύο ανυπέρβλητα εμπόδια στην τέχνη της συνειδητής υλοποίησης των επιθυμιών.

Το μυστικό βρίσκεται σε τρεις λέξεις: α) δυϊσμός β) πολικότητα γ) επιδεξιότητα.

Ο δυϊσμός είναι η υπέρτατη συνθήκη που υπάρχει στον φυσικό μας κόσμο. Τα πάντα υπάρχουν σαν ζευγάρια αντιθέτων. Καλό κακό, νύχτα ημέρα, πλούτος φτώχεια, δύναμη αδυναμία, ζωή θάνατος κτλ. Δεν μπορεί να υπάρξει τίποτα χωρίς το αντίθετό του. Το καθετί έχει νόημα και ορίζεται από το αντίθετό του. Γνωρίζουμε τον πλούτο ως έννοια μόνο γιατί υπάρχει η φτώχεια. Εάν δεν υπήρχε η φτώχεια δεν θα μπορούσαμε να προσδιορίσουμε τον πλούτο. Το ίδιο συμβαίνει με το κάθε τι.

Η πολικότητα προκύπτει από το δυϊσμό. Σε κάθε ζευγάρι των αντιθέτων υπάρχει μια ενεργειακή πολικότητα του τύπου +,- (θετικό ενεργειακό φορτίο, αρνητικό ενεργειακό φορτίο). Η πολικότητα και η έντασή της αλλάζει ανάλογα τις συνθήκες. Μπορεί κάτω από κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες ο πλούτος να αποκτήσει θετική ενεργειακή φόρτιση και η φτώχεια αρνητική και κάτω από άλλες συνθήκες η πολικότητα να αλλάξει και έτσι να αλλάξει ο μαγνητισμός όλου του δίπολου και μαζί όλη η διαδικασία και στρατηγική προσέλκυσης του στόχου που θα εκπληρώσει την επιθυμία.

Τέλος, επιδεξιότητα είναι η Σοφία να γνωρίζεις και να διακρίνεις πώς να εφαρμόσεις την γνώση της συνειδητής υλοποίησης, κυρίως πώς να χειριστείς τα ζευγάρια των αντιθέτων εννοιών που προκύπτουν από το δυϊσμό και στη συνέχεια το ενεργειακό φορτίο που καθορίζεται από την πολικότητα. Η επιδεξιότητα είναι στην ουσία η ικανότητα να χειριστείς το γκάζι και το φρένο, όπου τίποτα από τα δύο δεν είναι από μόνο του καλό ή κακό, αλλά αναλόγως του τι θέλεις να κάνεις χρησιμοποιείς είτε το ένα είτε το άλλο.

Στην αρχή της συνειδητής δημιουργίας πρέπει να έχεις επιθυμία για κάτι (γκάζι, θετικό ενεργειακό φορτίο). Εδώ θέλουμε τη ρήση του Coelho να εφαρμόσουμε πιο πολύ. Την ίδια ώρα όμως που αναπτύσσεις την επιθυμία σου για κάτι, λόγω του δυϊσμού, όσο θετική φόρτιση δίνεις στο στόχο σου, άλλο τόσο δημιουργείς τις προϋποθέσεις για να υπάρχει το αντίθετό του (φρένο, αρνητικό ενεργειακό φορτίο). Η ένταση του θετικού ενεργειακού φορτίου που δίνεις στο στόχο σου (θετική επιθυμία) μπορεί να υπάρξει μόνο εάν υπάρχει στην ίδια ένταση και το αντίθετο φορτίο. Εάν δεν γνωρίζεις πώς να απελευθερωθείς επιδέξια από την ένταση των αντιθέτων είναι ζήτημα χρόνου ν’ αλλάξει η πολικότητα και να βιώσεις τον αντίθετο, αυτό δηλαδή που δε θέλεις και να σου δημιουργήσει πόνο. Εδώ θέλουμε να λειτουργήσουμε σύμφωνα με τη ρήση του Βούδα και να μην προσκολληθούμε στην επιθυμία αλλά να αποστασιοποιηθούμε.

Σε αυτή τη δεύτερη φάση η επιθυμία γίνεται σαν την ουρά μιας γάτας. Όσο η γάτα θα κυνηγάει την ουρά της (επιθυμία) αυτή θα της ξεφεύγει και όσο θα την αγνοεί την ουρά της (επιθυμία) αυτή θα τρέχει από πίσω της…

Σε αυτή τη φάση της συνειδητής δημιουργίας περνάς σε κάτι που είναι φαινομενικά παράδοξο, «επιθυμείς χωρίς να επιθυμείς» και εδώ ακριβώς έρχεται η τέχνη της επιδεξιότητας. Η επιθυμία, από εκεί που ήταν στο προσκήνιο του μυαλού σου, πρέπει τώρα να περάσει στο παρασκήνιο, στο «πίσω μέρος» που λέμε, χωρίς να τη σκέφτεσαι συνειδητά. Αυτό πρέπει να γίνει σε σωστό timing, ούτε πολύ νωρίς και να μην προλάβεις να την φορτίσεις αρκετά ενεργειακά, αλλά ούτε και αργά γιατί τότε ρισκάρεις να έχει δυναμώσει εξίσου και ο αντίθετος πόλος και να συμβεί αντιστροφή πολικότητας (ίσως σε κάποια άλλη ανάρτηση έχουμε την ευκαιρία να εξηγήσουμε βαθύτερα την πολικότητα και πώς αυτή λειτουργεί στη συνειδητή δημιουργία όπως κάνουμε στο μάθημα της εκπαίδευσης του Συστήματος Μορφογένεσις με τίτλο «οδηγός πλοήγησης στο Matrix»).

Γι’ αυτό υποστηρίζουμε στο Σύστημα Μορφογένεσις, ότι η συνειδητή δημιουργία είναι επιστήμη και τέχνη μαζί. Επιστήμη γιατί πρέπει να γνωρίζεις σχετικά με το δυϊσμό, την πολικότητα των ενεργειακών φορτίων αλλά και την πολικότητα επίσης των ενεργειακών καναλιών που είναι εδραιωμένα μέσα στο φυσικό κόσμο και μέσα από αυτά θα περάσει η ενέργεια που θα δημιουργήσει και θα λάβεις το στόχο σου εκπληρωμένο. Και τέχνη γιατί πρέπει να αντιλαμβάνεσαι πώς θα πλοηγηθείς, πότε θα πατήσεις το γκάζι και πότε θα πρέπει να σηκώσεις το πόδι σου από αυτό και να πατήσεις ελαφρά το φρένο για να προσγειωθεί ο στόχος σου μαλακά στην αγκαλιά σου, γιατί εάν έρθει με μεγάλη φόρα μπορεί να αναπηδήσει και να μην τον πιάσεις… Θα πρέπει να μπορεί να είσαι και Βούδας αλλά ταυτόχρονα και «συνωμότης» μαζί με το Σύμπαν υπέρ σου! 









active³ 5.3 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης